niedziela, 12 marca 2017

Ale jaja!!! Wielkanocne dekoracje.





Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne 2017

Dekoracje świąteczne już dawno gotowe. Czekają w domu na odpowiednią chwilę i czas przedświąteczny. A byłoby to niemożliwe, gdybym nie miała swojej pracowni. Jest w tym pomieszczeniu wszystko co mi do szczęścia potrzeba - długi stół, skrzynki na gałęzie i tym podobne, duże biurko, fotele obrotowe, regał na książki i  czasopisma ogrodnicze. Są również meble które przystosowałam do zadań specjalnych. Chowam w nich moje skarby, czyli materiały - wstążki, sznurki, nożyczki, obcążki, druty... oraz wkrętarki i młotki. ;)
 





W mojej pracowni czuję się jak „ryba w wodzie”, albo jak „Czarodziejka” która wyczarowuje swoje fantazje. To moja magiczna przestrzeń.

 

Kto się spyta, dlaczego tak szybko robię wielkanocne dekoracje?


Większość moich dekoracji wykonuję z gałęzi, a święta wielkanocne przypadają w miesiącu kwietniu, a dokładnie w dniach 16-17 kwiecień. O tej porze roku wszystkie drzewa i krzewy mają już pąki, niektóre z nich będą już kwitły, a bazie nawet przekwitną. Więc szkoda tak po prostu je zrywać i warto wykonać dekoracje wcześniej. Dekoracje mogą spokojnie poczekać na odpowiedni czas. A może kilku z Was zainspiruję tym pomysłem? Jeszcze jest jeden powód, a mianowicie, że w ten piękny czas przedświąteczny mogę poświęcić wyłącznie mojej rodzinie.


Skąd u mnie pomysł na jajka z wierzby energetycznej?



Pomysł przyszedł mi w czasie konsumowania kolacji, a dokładnie jajek. One były takie małe, więc postanowiłam wykonać jajka giganty. I tak, w Święta Wielkanocne „ U Iwonki w ogródku” będą królować jajka, kurczaki, kaczki i zające. :)

 Dwa tygodnie przed świętami, pokażę dekoracje w całej okazałość w ogródku.


Pozdrawiam Iwona. 

6 komentarzy:

  1. Mega super!!!
    Zachwycam się, zresztą nie po raz pierwszy...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Pozdrawiam gorąco. :)

      Usuń
  2. Dobrze, że masz w domu miejsce tylko dla siebie i możesz tam, nie przeszkadzając nikomu, robić swoje cuda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie miała takiego miejsca, to zapewne bym tych inspiracji nie wykonała. Pozdrawiam Giga!

      Usuń
  3. Świetne dekoracje - a miejsca na robótki trochę zazdroszczę, to prawda że bez tego trudno brać się za taką robotę

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody pisanki !!
    Są eleganckie i bardzo oryginalne - podziwiam za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.