wtorek, 27 grudnia 2016

Świąteczne inspiracje - sama natura

Święta, święta i po świętach. Kilka moich inspiracji świątecznych, które z powodów technicznych nie mogłam dodać wcześniej na bloga!


Świąteczna, ażurowa suknia z winobluszczu.





 Gwiazdki z naturalnej kory brzozy.


Mini sukienka/stroik na stół świąteczny.


 Wianek Bożonarodzeniowy - sama natura. 




Choinka z gałązek brzozy i jej kory.

Świąteczny wianek z jemioły.




Koszyki z szyszek...


Wszystkie prace zostały wykonane przeze mnie w mojej pracowni z naturalnych materiałów, które dała mi sama natura. Takie dekoracje lubię najbardziej, a Wy?






Na koniec z tego miejsca chciałabym osobiście złożyć życzenia. Wszystkim Czytelnikom, Sympatykom i Obserwatorom mojego bloga życzę zdrowia, spełnienia marzeń, samych dobrych chwil, radości z tworzenia oraz pomysłów bez liku. Szczęśliwego Nowego Roku 2017!!!

Pozdrawiam Iwona.

.














12 komentarzy:

  1. Twoje wszystkie prace są bardzo pomysłowe i pięknie wykonane. Urzekł mnie stroik na stół i koszyczki z szyszek. Życzę Ci wspaniałego 2017 roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia jest wprost niesamowita! A wianek z jemioły bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, piekne prace. Ja też kocham naturalne ozdoby. Zbieram na jesieni dary natury:)
    Serdeczne zyczenia zostawiam, szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje naturalne dekoracje. I pomysłowe;-) Serdeczności noworoczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Znam Twoje inspiracje z natury- podziwiam je od dawna, szacunek wielki, co do talentu:)
    A już dziś życzę Tobie i Bliskim wszelkiej pomyślności w Nowym Roku, ale nade wszystko zdrówka, bo bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Iwonko Twoje prace. Są piękne. Próbuję trochę Ciebie naśladować, podpatrywać. Też zaczynam wyplatać takie różności. Kule, kosze, podpory pod bluszcze. Ręce mocno bolą. Jest to bardzo ciężka praca. Życzę w Nowym Roku dużo zdrowia i pomysłów moc. Twój blog niech zachwyca i będzie natchnieniem dla wielu pasjonatów. Bogusława

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusia. To prawda, moje prace wymagają trochę czasu i siły w rękach. Dla mnie to czysta przyjemność.

      Usuń
  7. jestem pod wrazeniem...wspanialego 2017 roku.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ogród i pomysły. Zainspirowałaś mnie do działania i doprowadzenia swojego ogrodu do porządku, bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.