niedziela, 30 października 2016

Inspiracje z szyszek. Jak wykonać z nich koszyk?




 Od jakiegoś czasu mam dużo wiadomość na Facebooku!  Piszecie do mnie, żebym pokazała jak łączyć szyszki lub wykonać z nich koszyk. Postanowiłam zdradzić co nieco  moim Czytelnikom, oraz umieścić wszystkie szyszkowe inspiracje w jednym poście.


Do wykonania takiego koszyka potrzebne są materiały:
  • szyszki
  • cążki do cięcia i gięcia drutu
  • drut 

    Drut o wymiarach np.2 metrów zgnamy na pół, by wsadzić na początek pierwszą szyszkę.
     
    Wiążemy drutem szyszki po kolei  na krzyż.


    Całość wyginamy i zwijamy, przymocowując mocno co trzecią szyszkę. W taki sposób, by nie było widać drutów. Najlepiej obciąć je jak najkrócej drut, a resztę podwinąć pod szyszkę. Tą metodą można wykonać koszyki, ramki, okna i wiele innych pięknych dekoracji, które pokażę na samym końcu.


    Kształt jaki będziemy wyginać zależy od koszyka. Można wykonać kwadratowy, okrągły lub owalny. 





    Pięknie wyglądają kwiaty na koszyczku lub oknie, które pokazuję poniżej. 


     Jak chcemy wykonać takie kwiaty wystarczy obcęgami wyłamać część łusek górnych – zostawiając 3 – 4 warstwy dolne. 






    Wazon...


    Szyszkowy lampion.

    Kufel do piwa ;)


    Kosz i kapelusz.
    Pudełko na jesienne skarby.

    Koszyk z szyszek.

    Buty z siatki drucianej, a w nich szyszki.

    Kredens ogrodowy, a w nim szyszkowe inspiracje. Wszystko to wykonałam w tamtym roku.

     
    Mam nadzieję, że trochę pomogłam i będziecie mogli samodzielnie wykonać taki koszyk?
    Jak wykonacie taką dekorację to koniecznie się pochwalcie. Najlepiej umieszczając ją na mojej
      stronie fejsbukowej......U Iwonki w ogródku 

    Pozdrawiam Iwona.

8 komentarzy:

  1. Iwonko, obserwuję Cię wszędzie gdzie się tylko da...
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Twoje naturalne ogrodnicze dzieła są magiczne:)
    Widać pasję i umiłowanie przyrody, kwiatów:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga na lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAAAAAAaaaaa,,,,, jesteś wielka !!! Szyszkowe koszyki :) super

    OdpowiedzUsuń
  4. WOOW!!! Jakie buty!!!! W życiu bym na to nie wpadla :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko,tworzone przez Ciebie dekoracje sprawiają,że czuję się jak mała dziewczynka w zaczarowanym ogrodzie.Takie małe dzieła sztuki dodają uroku jesieni.Masz duszę artysty.
    Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją pomysłowość i wykonanie. Prace są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.