niedziela, 12 czerwca 2016

Kasia w Krainie czarów. Czy bajkowy ogród naprawdę istnieje?

Do takich zdjęć nie potrzeba mojego komentarza! Więc dosłownie tylko kilka zdań....
Moja wnuczka Kasia
Jeszcze kilkanaście lat temu, bym nie pomyślała, że taki zwyczajny ogród może być źródłem inspiracji dla wielu osób. Co mnie bardzo, bardzo cieszy! Chcę się nim dzielić i robię to z wielką przyjemnością. Uważam, że to co dała nam natura, nie jest tylko naszą prywatną własnością. Trzeba to pokazywać, podkreślać piękno i dobroczynny wpływ na życie każdego człowieka. Przekonałam się również, że ogród potrafi odwdzięczyć się za trud włożony w jego utrzymanie, potrafi być prawdziwym przyjacielem i w trudnych życiowych momentach, podnieść na duchu. I tego właśnie życzę wszystkim, którzy mają lub planują własne ogrody. Nie żałujcie pracy i starań ponieważ ten trud będzie z nawiązkom wynagrodzony. Cieszcie się kochani z Waszych bajkowych ogrodów.

Lilia azjatycka - Landini






Parasolki, kapelusze, kosze to typowe atrybuty w bajkowym ogrodzie.




Ogród w czerwcu 2016


  Moja ogrodowa postać "Nierozpoznawalna"czyli ogrodowa dama wyczarowana z dwóch kołków.

Parasolka z czerwcowych traw.




W bajkowym ogrodzie jest kot Kajtek, co od czasu do czasu pali fajkę ;)

Jest również znak ? i piękne trawy kostrzewy. 
Kosz pełen pięknych kwiatów.
Stare krzesło które ożyło na nowo....
Zakochana para "Jacek i Barbara"

Buty siedmiomilowe oraz wiele innych pięknych rzeczy, które wykonała Iwona. :)



Pozdrawiam Iwona 

18 komentarzy:

  1. To sama przyjemność oglądać Twój ogród, jest bajkowy z cała pewnością. Może być dla wielu inspiracją, zaskakuje, zadziwia i jest po prostu piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jesteś kochana, pozdrawiam i ściskam. :)

      Usuń
  2. Rusałka :) A u kota zero szacunku do serwety i stołu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Mój kot jak widzi aparat to głupieje, wtedy skacze po stołach, lampach, daszkach itd. A wszystko po to, by być w centrum uwagi i załapać się na zdjęcie. ;)Ale i tak go kocham. ;)

      Usuń
    2. znaczy się kot-pozer gwiazda bloga :) :) Koty są super

      Usuń
  3. ...witaj Iwonko. Właśnie tak sobie oglądam Twój zaczarowany, przepiękny ogród i własnie wypatrzyłam coś, co muszę spróbować wykonać u mnie na mojej działeczce. A mianowicie chodzi o sadzenie kwiatów pod drzewkami. Tylko co najlepiej by tam rosło? Może jakaś podpowiedż moja droga Iwonko? Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu, co powiesz na hosty? Lubią półcień i są cudne. Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  4. Iwonko stworzyłas prawdziwą krainę.Ogrod przepiękny. Śliczną masz wnusie, istna modeleczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie, aż zazdrość bierze. oczywiście pozytywna zazdrość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko droga!
    Zrelaksowałam się cudnie oglądając i przechadzając się po Twoim rajskim ogrodzie:)
    Chętnie w takiej scenerii napiłabym się z Tobą kawki i porozmawiała o kwiatach:)
    Serdeczności tymczasem przesyłam wraz z uśmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko droga, to jest zaczarowany ogród, w którym czuje się miłość i szczęście. Bardzo Cię pozdrawiam i życzę słonecznego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko twój ogród to prawdziwa bajka a wnusia wygląda jak rusałka.Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój ogród zachwyca mnie od zawsze. Ja również w lecie mój kawałek świata przenoszę do ogrodu. To najlepsza terapia na wszystkie dolegliwości.
    Niesamowity kolor ma lilia azjatycka, a mała rusałeczka wprowadza do ogrodu bajkowy nastrój.
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko, Twój ogród jest prawdziwie bajkowy. Widać, ze bardzo go kochasz. Bardzo podoba mi sie topiar ze znakiem zapytania, świetny!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała prawda - własny kawałek ziemi wymaga wiele pracy, ale jeszcze więcej daje w zamian:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród jest przepiękny! Lilia azjatycka mnie urzekła całkowicie :) Chętnie bym sobie taką sprawiła w swoim ogrodzie. A kociak wygląda, jakby to był jego ogród, nie Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia wygląda naprawdę uroczo!! :) Masz piękny ogród :) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.