środa, 22 czerwca 2016

Chyba raz na jakiś czas wypada się pochwalić, prawda? Ogrodnik Tomek u Iwonki w ogródku!

Na razie tylko zwiastun!

Niech żyje ogród! To nowy odcinek poradnika, którego akcja odbyła się,  nie gdzie indziej tylko... U Iwonki w ogródku. Ogrodnik Tomek podzieli się z Wami wiedza na temat nawożenia roślin. Oglądajcie poniedziałek 27 czerwca.:)



Zastanawiacie się dlaczego mój ogród odwiedziła ekipa filmowa?





Lubię ogród - Ogrodnik Tomek wraz z producentem nawozów, podłoży i środków ochrony roślin „Ziemovit” postanowili wybrać najładniejszy balkon i ogród w Polsce. Dlatego też zorganizowali konkurs. Ku mojemu zaskoczeniu wygrałam ten konkurs. Muszę przyznać, że kompletnie nie spodziewałam się takiego wyboru, ale z gustami się nie dyskutuje. ;) Otrzymałam pół tony nawozu (żartuję) i przyznano mi tytuł „ Najbardziej kreatywnego ogrodu w Polsce 2016”. Tytuł robi wrażenie, prawda? A czy wybór był trafny, nie mi to oceniać! Jest mi niesamowicie miło, że zostałam doceniona i zauważona jako kreatywna ogrodniczka. Ta wygrana da mi jeszcze większego kopa i zapewne stos pomysłów. Dziękuję jeszcze raz Lubię Ogród - Ogrodnik Tomek i Ziemovit - niech żyje ogród<3 



100 ujęć ogrodu - zapraszam na spacer po moim  skromnym, ale kreatywnym ogródku. ;)

/https://www.facebook.com/media/set/edit/a.1105316672864437.1073742534.551216178274492/

 Pozdrawiam Iwona

13 komentarzy:

  1. WOW!! Gwiazda !! I to jaka skromna. Ogródek zajebisty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga, tylko przesadziłaś z tą gwiazdą ;)

      Usuń
    2. Nic a nic nie przesadziłam :) U mnie w ogrodzie krety robią spustoszenie i już nie mam pomysłu jak się ich pozbyć

      Usuń
  2. Całkowicie zgadzam się z wyborem jury i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Iwonko. Jak najbardziej juri miało rację:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagroda w pełni zasłużona :) Serdeczne gratulacje i życzę kolejnych sukcesów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko. kto jak nie Ty i Twoja wierna ogrodowa pasja! Gratuluje bardzo serdecznie i oby jak najdłużej trwała ta radość:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, ten link sie nie otwiera:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,GRATULUJĘ z całego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody - w pełni na nią zasłużyłaś!!! Pozdrawiam, już prawie wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie, gratuluję nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no zazdroszczę ale jest piękny ogród to i są nagrody. Pozdrawiam
    zapraszam do mnie
    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zasluzylas na tą nagrodę bo jest cudownie u Ciebie.Masz świetne pomysły.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.