środa, 17 lutego 2016

Pierwsze urodziny mojego bloga!


Drodzy Czytelnicy, dopiero co zaczęłam pisać, poznawać jak to całe blogowanie funkcjonuje, a tu za parę dni minie rok, dokładnie 22 lutego... Jak ten czas zleciał! Na początku nie było łatwo, nie wiedziałam jak to wszystko funkcjonuje, chwilami wręcz było tragicznie. Nie potrafiłam nawet prostego banera wstawić na bloga itd.... Myślę, że za późno za to blogowanie i całą naukę z komputerem się zabrałam, chociaż póki żyjesz nic nie jest za późno.

Przyznam się, nie przepadam za pisaniem! Kocham tworzyć i z tym czuję się najlepiej. Daje mi  to satysfakcję i zadowolenie z własnoręcznie wykonanej pracy, a każda rzecz, którą stworzę napawa mnie dumą i radością. Jest moim małym dziełem sztuki, które pozwala mi poczuć się artystką i wspólnie z matką naturą współtworzyć piękno mojego ogrodu. Zdaję sobie sprawę, że to co dla mnie jest piękne to dla innych może być wręcz odwrotnie!




"Pozytywnie zakręcona ogrodnicza" - to ja! 







Kochani, moim ogrodem, moją radością i spełnionym marzeniami dzielę się każdego dnia. Na żywo w swoim otoczeniu, ale także poprzez fanpage na Facebooku, a prawie roku na blogu. Jestem zauważana, doceniana i spotykam się z sympatią oraz uznaniem w tym co robię. Jest to dla mnie wielka radość, a jednocześnie rozwinięcie moich marzeń. Mój ogród wychodzi w Świat, żyje własnym życiem, jest rozpoznawany, a nawet powielany w wielu elementach. Co mnie bardo cieszy! Robię to dla własnej przyjemności, ale także aby udowodnić każdemu, że można spełnić swoje marzenia. Chciałabym bardzo, bardzo serdecznie podziękować osobom, które są od początku bloga ze mną i wspierały mnie w tym, co robię. Dziękuję Gosi http://gosiazwrocka.blogspot.com/, Tomkowi - Z ogrodem na TY oraz Wojtkowi .. http://www.w-ogrodzie.com/. Dziękuję również wszystkim stałym czytelnikom, znajomymktórzy przyczynili się do mojego małego sukcesu. <3





Na zakończenie mam do Was małą prośbę: trzymajcie za mnie kciuki i głosujcie na mój blog w Konkursie Blog Roku 2015. Głosowanie zaczyna się 23 lutego . http://www.blogroku.pl/…/zgloszen…/16,561,u-iwonki-w-ogrodku Dziękuję, dziękuję i  jeszcze raz dziękuję. ;) Serdecznie pozdrawiam. Iwona.

20 komentarzy:

  1. Jest pięknie, cudownie i przesympatycznie :) Tak trzymaj Iwonko :) Oczywiście będziemy głosować na Twój blog bo właśnie Tobie należy się Laur Ogrodniczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mireczko, ja zawsze na Ciebie mogę liczyć! Dziękuję, pozdrawiam i ściskam. :)

      Usuń
  2. Zagłosuję :) przepiękny ogród i fantastyczne dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Próba dodania komentarza nr 2. To ja dziękuję, bo każda wymiana maili z Tobą to przyjemność :-)
    Gratuluję pięknych pomysłów ogrodniczych i super kolorowego bloga. Czekam z niecierpliwością na kolejne rocznice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś uparty jak ja!Dziękuję pięknie, pozdrawiam serdecznie. ;)

      Usuń
  4. Dopiero rok? Ja mam wrażenie, że jesteś tu od zawsze. Na spełnianie marzeń nigdy nie jest za późno. Gratuluje rocznicy i wyjątkowych, niepowtarzalnych pomysłów. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę tylko pogratulować wytrwałości i życzyć powodzenia.
    3mam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w konkursie. Ja też biorę udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy! Oby jak najwięcej takich było! Zyczę Ci jeszcze dużo radości z prowadzenia bloga... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Iwonko, gratuluję dobrego bloga - podziwiam Twoje pasje i dążenie do perfekcji we wszystkim, co robisz. I ja i http://www.ogrodpodlasem.pl/, życzymy Tobie wszystkiego zielonego i kolorowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i dalej wielu wspaniałych pomysłów w wykonywaniu wspaniałych ozdób ogrodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście oddam głos, jako kolejna pasjonatka ogrodami, gratuluję pomysłów i chylę czoło, Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwonko gratulacje z okazji rocznicy i wygranej w konkursie...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.