niedziela, 17 stycznia 2016

Coś z niczego - ogrodowa dama w 20 kreacjach.


Tego jeszcze nie było!
Niepoznawalna w 20 kreacjach. ;)

Każda, najpiękniejsza nawet kobieta lubi kosmetyki, biżuterię i piękne kreacje.W nich czyje się jeszcze bardziej dowartościowana. Nie inaczej jest z ogrodem, który choćby emanował pięknem , prawdziwego uroku nabiera dopiero po przystrojeniu. To moja dewiza , którą od lat stosuje.

Moja ogrodowa postać "Nierozpoznawalna"czyli ogrodowa dama wyczarowana z dwóch kołków. Z jednego kołka wykonałam ręce, a drugi to tułów i nogi.   ;) Zdjęcia przedstawiają przemianę "Nierozpoznawalnej" z ,,brzydkiego kaczątka” w ,,pięknego łabędzia”  :)












Która z tych kreacji Wam się podoba? Pozdrawiam serdecznie czytelników mojego bloga.

15 komentarzy:

  1. Iwonko... zdecydowanie Panna z numerem 20 :) Jest najpiękniej ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Mi też się ona podoba. ;) Pozdrawiam serdecznie i ściskam. :)

      Usuń
  2. Wszystkie piękne i pomysłowe. Chylę czoła przed Tobą Iwonko. Dekoracje jedne w swoim rodzaju, jeszcze takich nie widziałam. Panna ma cudne sukienki (wszystkie!), a jakie oryginalne buty! Cudna jest ONA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda odsłona jest wyjatkowa i piękna:)
    uściski cieplutkie Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ogrodowa dama. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za laska! Najbardziej oryginalny strój - z bombkami, a do własnego ogródka zabrałabym tę z hortensjami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie oryginalne, ale dla mnie nr jeden to 3 od końca z czerwoną wstążką "w pasie". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo ale to bardzo orginalne..wspaniala wyobraznia a wykonanie cudne...gratuluje I pozdrawiam artystke

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na Twoje dzieła nie można wyjść z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No super post :-) No i co ważne nie mała wyobraźnia a to się bardzo liczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są inspirujące, podziwiam Twoją kreatywność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda, cudeńka :) fantastyczne dzieła :)
    Iwonko znowu bloger wyrzucił mi Ciebie z listy obserwowanych:) niegrzeczny bloger:)
    Ps.mam u Ciebie zaległości - nadrobie to:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.