wtorek, 10 listopada 2015

38 wianków - galeria zdjęć.

Wianek z bluszczu i jabłek rajskich.

Wianek z rajskich jabłek.
Wianek z hortensji ogrodowej.
Wianek z dzikiej róży i modrzewia.
Wianek z hortensji ogrodowej i bluszczu pospolitego.
Wianek w kształcie kwiatka z wrotycza pospolitego i krwawnika.

Wianek w kształcie motyla z wrotycza pospolitego.
Wianek z winobluszczu.
Wianek z liści klonu.
 Wianek z bazi.
Wianek z winobluszczu, szyszek , orzechów, jarzębiny i gałązek świerku. 

 Wianek z gałązek brzozowych, szyszek modrzewiowych i kapeluszy żołędzi.
Wianek z kasztanów.
Wianek w kształcie serca z gałązek brzozowych.
Wianek z plastrów drewna i żołędzi.
 Wianek z gałązek brzozowych, szyszek modrzewia oraz żołędzi.
Wianek w kształcie serce z wrzosu.
Wianek z hortensji ogrodowej.

Wianek w kształcie serca ze żmijowca zwyczajnego.
Wianek z wrzosu.
Wianek z trawy pampasowej.

Wianek w kształcie serca z dzikiej róży i bluszczu pospolitego.
Wianek w kształcie serca z wrotycza pospolitego.
Wianek z gałązek wiśniowych i owoców miechunki rozdętej
Wianek z wysuszanej miechunki rozdętej. 

 Wianek z szyszek świerkowych. 
Wianek z witek wierzy płaczącej i miechunki rozdętej.
Wianek z kory brzozy.
Wianek  w kształcie zająca. 





Wianek w kształcie serca z liści.


Kwadratowy wianek z liści klonu.


Wianek z jemioły.



Wianek z gałązek brzozy, dzikiej róży, szyszek i gwiazdek z kory brzozy.


Wianek z lnu.


21 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne i wszystkie z miłą chęcią widziałabym u siebie ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię!
    Wszystkie ładne, ale najfajniejsze dla mnie są dwa : ten z owoców dzikiej róży i ten z gałązek brzozowych, szyszek modrzewiowych i kapeluszy żołędzi.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, mój ulubiony to z wrzosu. ;)

      Usuń
  3. Kasztany pobiły wszystkie ............

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne. Nie mogłabym zdecydować się, który wybrać, bo każdy z nich to cacuszko. Ostatecznie też zdecydowałabym się na fioletowy. Mój ulubiony, zapomniany przeze mnie nieco kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne - najbardziej podobają mi się ten z hortensji i z wrzosu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moje ulubione, robię je co roku. :)

      Usuń
  6. Piękne . Stanowisz żródło inspiracji dla wielu z nas.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne,Podziwiam wyobraznię, Kunzst i myślę ,dobrą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Iwonko ,czy można udostępniać innym społecznościom pani wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że przejdziemy na ty. ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Zachwycające, bardzo podobają mi sie te z dodatkiem wrotyczu...tyle wianków po dwa na każdy miesiąc, chociaż pewnie niekiedy jak jest wena to i kilka uwijesz na pewno...masz wspaniałą pasję i pomysłowe kształty tych wianków:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianki są przepiękne. Podobają mi się wszystkie bez wyjątku, ale najbardziej zaskoczył mnie ten ze żmijowca, bo nigdy nie widziałam w nim rośliny na wianek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wianki :) Wszystkie podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już pisałam, co jeden to ładniejszy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje wianki. Jesteś bardo zdolną i pomysłową osobą:)





    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje wianki. Jesteś pomysłową i bardzo zdolną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wianki! Cieszę się że odkryłam twojego bloga! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne wianki, nie wiem który wybrać. Hortensjowe faktycznie świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.