piątek, 10 kwietnia 2015

Coś z niczego - inspiracja do ogrodu

Fejsbukowe emotikony w moim ogródku :) :) :)

 Wczoraj  zobaczyłam na necie takie zabawne minki. Postanowiłam dzisiaj wykonać i oczywiście trochę je udoskonalić. Minki dostały jaśniejsze twarzyczki oraz piękne kołnierzyki z kory. Całość wykonałam z brzózki.

 

 

Moje wykonanie odebrała koleżanka Ewa - to moja dobra duszyczka i  prawdziwy przyjaciel domu.

Prawie wszystko jest wykonane, za przysłowiową złotówkę ! 
Materiały od matki natury, czyli gałązki brzozowe, plastry z drzewa oraz  kora.


 Minki  wprowadziły do ogrodu radość i to jest  ich wielką zaletą. Wnuczka Madzia bardzo się cieszy i już myśli jak, by je nazwać.

Troszkę krzywo przewierciłam im oczka. A to dlatego, że wiertarka coś na boki ściąga. ;)

Jak Wam się podoba pomysł ?




9 komentarzy:

  1. Świetna robota!!! :))))
    Pomysł przedni i niesztampowy! Bardzo mi się podoba pomysł i wykonanie. Odbiór się udał, jak sądzę? ;)) Fajne z Was dziewczyny! Pomysłowe babki!
    :*
    Ps:
    Japa mi się uśmiecha od ucha do ucha!!! :)))))
    3majcie się ciepło, uciekam na podwórze- szkoda tak pięknego dnia!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, sama się śmieję :) :) :)

      Usuń
    2. Zdolniacha Ciebie, ale to już chyba wiesz.Pięknie się prezentują, Pozdrawiam Iwonko.

      Usuń
  2. Fajowo to wygląda :)) i wianuszki na ścianie też! :)!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł wspaniały, a i wykonanie super. Są wesołe jak Twoja wnuczka na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...witaj Iwonko. Jak zwykle kochana super pomysł. Już nawet nie potrafię nazwać tą Twoją pomysłowość na wszystko to, co wychodzi z Twoich czarodziejskich rączek :) Iwonko, koniecznie musisz zrobić jeszcze jedną minkę, której brakuje w kolekcji. A mianowicie taką, gdzie smieje się dokładnie wszystko, oczy i bużka, tak jak śmieje się Twoja śliczna wnusia Magdzia :) Przeurocza dziewczynka. Jej uśmiech jest dokładnie taki sam, jak uśmiech mojej już dorosłej córki :) A więc do dzieła Iwonko :) Pozdrawiam serdecznie, buziaki dla Madzi od "cioteczki Joleczki" ;) i pozdrowienia dla Ewci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu bardzo się cieszę, że spodobał Ci się pomysł. Jak znajdę chwilkę to taką minkę wykonam. Pozdrowienia przekaże moim dziewczynkom. ;) Albo nie....one zapewne same przeczytają...cmokkkk :)

      Usuń
  5. Ale to pomysłowe, jesteś na bieżąco z trendami moja droga, brawo! Jakie to cudne kiedy babcia z wnuczką daje radę o fb pogawędzić! :) pozdrawiam cieplutko Dora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko jesteś cudowną inspirującą kobietą:)
    Pięknie u ciebie!!!!
    ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.