poniedziałek, 2 marca 2015

Czapla z gałązek brzozowych





Nie widziałam jeszcze takiej  czapli z gałązek brzozowych więc postanowiłam  podjąć to dość trudne nawet dla mnie wyzwanie.
Czy mi się udało to oceńcie sami ?

Potrzebne materiały :
  • drut
  • gałązki brzozowe 
  • kawałki kory
  • dwa metalowe pręty
  •  obcążki  oraz  szczypce do zaciskania drutu


Robimy 4 kółka z drutu, niewielkich rozmiarów w zależności jaką chcemy mieć głowę ptaka.

Łączymy drutem i zawijamy szczypcami okrągłymi (zwane popularnie bocianami :), by się nam dobrze trzymały.


Tak wygląda gotowy szkielet głowy z drutu, w ten sam sposób robimy tułów tylko w jajowatym kształcie.

Wszystkie gotowe elementu łączymy z sobą i dorabiamy nogi, szyje i dziób.


Środek szkieletu brzucha i głowy napełniamy  gałązkami.
Nogi , szyję, pazurki oraz dziób oplatamy.
Robimy dwa skrzydła i na wierzch dajemy wycięte skrzydło z kory.



Z tyłu naszego ptaka wbijamy w ziemię dwa długie pręty i przywiązując do nóg, by mocno stał i nie poszedł do sąsiada ;) 


Moje ryby bardo zainteresowane tą dziwną czaplą ;)


A czy Wam się choć trochę spodobała ?
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Młoda ciekawa czapla.Jest OK

    OdpowiedzUsuń
  2. O matkoooo!!! Mogę się zainspirować i popełnić podobne ptactwo? Piękna robota! Zachwyt mam na poziomie +700! Będę tu wpadać coś mi się zdaje częściej...:D :D :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ! Bardzo proszę, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ...Iwonka, ja wiem, że się powtarzam, ale jesteś niesamowita :) Jesteś jak otwarta księga z pomysłami :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Jolu ! Pomysły to ja mam, aż czasami boję się samej siebie, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. oooo jejku jestem zachwycona udostępnieniem mi ściągi . Jesteś super osobą bardzo życzliwą . Teraz na pewno będę miała i ja fajną dekorację i taką jak na moim profilu też . Bo się w tym zakochałam .Masz we mnie fankę pozdr, cieplutko lol;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardooo dziękuję za miłe słowa. Mi swoją drogą jest bardo miło jak ktoś powiela moje pomysły, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Cieszę się ,że mam taką koleżankę co uwielbia robić takie inspiracje do ogrodu .Chodzimy na spacery i nigdy nie przychodzimy pusto zawsze coś targamy to korzenie, to gałązki, to korę szyszki itd.idąc z powrotem do domu już przychodzi jej pomysł co z tego zrobi.Uwielbiam jej pomysły czasem jej coś doradzę i to jest to co lubimy najbardziej -kumpela Ewa Skwarek

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i oryginalna dekoracja ogrodu :) Świetny pomysł !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę i oceniam, udało się znakomicie, jak zresztą wszystko co robisz. Pozdrawiam Iwonko,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, pozdrawiam gorącooo :)

      Usuń
  8. Gratuluję pomysłu i wykonania. Czapla jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami mnie nachodzą takie pomysły, które muszę zrealizować, bo jak nie... to jestem chora ;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.