poniedziałek, 23 lutego 2015

Rower ogrodnika




 Do wykonania takiego roweru potrzebne będą materiały :
  •  gruba gałęziówka
  •  gałązki brzozy
  •  drut
  •  kawałki długiej kory
  •  dwa małe plastry drewna
  • dwie stalowe felgi 
  •  wkręty lub gwoździe do skręcenia całego roweru

Na  początek trzeba wybrać gałęzie, które po odpowiednim przycięciu dadzą kształt roweru.
Skręcamy ramę i kierownicę wkrętami. Mocujemy przycięte wcześniej siodełko.
Wyplatamy z gałęzi brzozy bagażnik i mocujemy do drewnianych widełek.


Ze starej felgi rowerowej wykręcamy większość szprych, pozostawiając tylko kilka, by się nie rozpadły ;)
Oplatamy felgę i szprychy gałązkami, przewiązujemy drutem.

Przykręcamy do kierownicy lusterko i dzwonek do przednich widełek światło.
Przewiązujemy linkę z długiej cienkiej witki brzozy.



Nad kołem zakładamy błotnik z grubej wąskiej kory.



Montujemy z dwóch stron stopkę rowerową i wszystkie drewniane elementy roweru malujemy bezbarwnym impregnatem dla zabezpieczenia.

 

4 komentarze:

  1. ...Witaj Iwonko. Jestem tutaj na blogu po raz pierwszy i jestem pewna, że nie ostatni. Jesteś dla mnie inspiracją, nie mogę doczekać się wiosny. Ale będę szaleć ;) Pozdrawiam serdecznie Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu ...co jakiś czas dodam coś nowego, żeby zachęcić do ponownego odwiedzenia. Mam ten blog zaledwie trzy dni ...cały czas coś zmieniam.
      Mam nadzieję, że choć trochę się spodoba innym.
      Pozdrawiam i ściskam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny ten rower. Gdy tylko nadejdzie wiosna wybiorę się na poszukiwanie odpowiedniego drewna i spróbuję zmontować taki pojazd. Bardzo mi się podoba Twój ogród oraz pomysły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.