niedziela, 22 lutego 2015

Jesienne inspiracje - liście w roli głównej 2014

Pokochaj jesień

Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.

Autor ...Tadeusz Karasiewicz
 Moja wnuczka Madzia





Nierozpoznawalna 


Jesienne okno z gałązek  brzozy


Krzesło z gałązek brzozy


Kapelusz w jesiennych liściach


Bukiet z jesiennych liści 


Jesienny kącik


Wianek z liści klonu


Bukiet z liści klonu


Dekoracja jesienna 



Mój ogród jesienią kolorowymi barwami się mieni i jak tu nie kochać jesieni :)



 Iwona


Moja prawa ręka w ogrodzie - wnuczka Madzia


Nierozpoznawalna i ja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.