piątek, 20 lutego 2015

Hotel dla owadów *****


Zima to najlepszy czas, by zacząć realizować swoje plany i pomysły.

Niedawno skończyłam  budowę mojego  hoteliku dla pożytecznych owadów.
.

Taki domek można zbudować samemu to bardzo proste i nie trzeba wielkich nakładów finansowych tylko troszkę swojej pracy.
Potrzebne będą takie materiały jak deska, gwoździe,  wkręty, metalowa siatka i materiał do wypełnienia domku,np szyszki, puste pędy roślin, trzcina, bambus, kawałki drewna i cienka sklejka.


 

Chcę Wam pokazać bardo ciekawe łodyżki, które są ideałem do wyłożenia wnętrza domku dla owadów  jeśli takowy kiedyś będziecie mieli zamiar wykonać. 
 Roślina się nazywa ' Rdestowiec ostrokończysty' jest uważana za roślinę inwazyjną. Charakteryzuje się liśćmi w kształcie serca i gęstymi wdrożonymi łodygami typu bambusowego. 
Taki własnoręcznie wykonany domek to sama  satysfakcja i radość dla przyszłych lokatorów.

Ps. Przepraszam jeśli robię coś nie tak, dopiero zaczęłam pisać tego bloga i się troszkę gubię :)



1 komentarz:

  1. Właśnie taki domek mi się marzy dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.