sobota, 28 lutego 2015

Garść inspiracji z roślin - dekoracje

 

ZAPRASZAMY DO NASZEGO ŚWIATA FANTAZJI, GDZIE KRÓLUJE MOJA WYOBRAŹNIA.


Serce w wrzosu


Serce z dzikiej róży i bluszczu


 Serce z owocami  miechunki


Wianek z hortensji




Wianek z bluszczu i jabłuszek rajskich

  
Wianek z wrotycza z dodatkiem pięknych kwiatostanów przegorzanu


Kwiatek z wrotycza i krwawnika na drucie

 
 Wianek z plastrów drzewa i żołędzi


Wianek z gałązek brzozowych, żołędzi i szyszek modrzewiowych


Motyl na drucie z wrotycza


Ramka z gałązek z bukiecikiem zboża i wrotycza


Wianuszek wykonany z drutu, owinięty sznurkiem z dodatkami kwiatków wrotycza





Krzesełko wykonane w całości z nawłoci   


Drzwi wiaty przemieniłam na galeryjkę moich prac, które są zmieniane regularnie w zależności od obowiązującej pory roku – czasem są to ozdoby z gałązek brzozy, innym razem lawendowy wianek w kształcie serca albo nietypowe ozdoby z wrotycza na metalowym drucie.
Na zdjęciu moja wnuczka, która jest zawsze przy takich pracach pomocna.





Kompozycja z wrotycza z dodatkiem przegorzanu w pucharze wytoczonym przez mojego syna.




Bukiet z kwiatów, przywrotnika ostroklapowego.
Taki bukiecik idealnie nadaje się do suszenia tylko wystarczy go powiesić w suchym, przewiewnym pomieszczeniu
.

 
Mata z liści juki ogrodowej, bardo prosta w wykonaniu.

 
Koszyk z liści juki ogrodowej


Snopek zbożowo lawendowy








 

Koszyczek z trzciny pospolitej może służyć do wszystkiego np. na muszelki, kwiatki lub ładne kamyki. 
 

Koszyk z trzciny







Koszyk z brzozy



  
Nierozpoznawalna w kreacji wyjściowej z liści juki ogrodowej.


 Nierozpoznawalna w kreacji z pięknej jesiennej nawłoci, którą tak bardo lubię.


Moja cudowna wnuczka pokazuje Wam naszą ogrodową damę :)


U nas lepiej niż w niejednym teatrze ' Świtezianka '
 



 Ażurowa kula z brzozy z miechunką


 Nierozpoznawalna w kreacji jesiennej.
To tylko część moich dekoracji, które zostały wykonane na przełomie 2014/ 2015 :)


PROSZĘ.....

NIE KOPIUJ zdjęć i tekstów bez Mojej wiedzy. Wszystko co znajduje się na blogu, U Iwonki w ogródku jest mojego autorstwa !





11 komentarzy:

  1. ...witaj Iwonko. Bardzo się cieszę z Twojego bloga, ponieważ wszystkie piękne dekoracje, które są Twojego wykonania Pani Czarodziejko ;) mam w jednym miejscu. Cały czas zaglądam tutaj, cały czas niezmiennie zachwycam się pomysłowością i wykonaniem :) Pozdrawiam bardzo serdecznie Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu. Po takich miłych słowach, aż chce się coś nowego tworzyć.
      Pozdrawiam serdecznie....DZIĘKUJĘ

      Usuń
  2. Iwonko, jesteś niesamowita! To są dzieła sztuki, każde oryginalne i ciekawe. Dziękuje za inspiracje. Będę zbierała teraz kwiaty na wianki i inne dekoracje. Szczególnie podobają mi się dekoracje z hortensji i wrotyczu. Cuda! Chyba zapiszę się do Ciebie na szkolenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te wianki się podobają do tej pory mam je w domu, cudnie się prezentują, pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  3. Iwonko, wszystko piękne i teraz zastanawiam się ... gdzie się podziały moje zdolności plastyczne ( tak byłam postrzegana w szkole podstawowej) i nawet miałam ochotę ze wskazaniami nauczycielki, podążać w tym kierunku ... rodzice postanowili inaczej :( Żałuję, może dzisiaj byłabym florystką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mireczko ...u mnie było podobnie do tej pory żałuje, ale nie cofnie się czasu !
      Dziękuję kochana za wszystkie miłe słowa pod moim adresem.
      Pozdrawiam bardzooo gorąco :)

      Usuń
  4. Witaj Iwonko, dziękuję za cudne dekoracje wykonane przez Ciebie.......Podziwiam Twoją wenę twórczą,jesteś wspaniała ....Dzięki Twoim pomysłom nasze ogrody pięknieją.....Chętnie odwiedzam to fantastyczne miejsce w którym powstają wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa...mam na myśli wianeczki....serduszka ...koszyczki...itd....:)Pozdrawiam serdecznie ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, ja to lubię od zawsze ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jesteś niesamowita, wszystko CuDoWnE! Chcę takie plastry drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, dla Ciebie wszystko :)

      Usuń
  6. Buciki z traw są śliczne :) Wszystkie kompozycje są pełne uroku i niepowtażalne ( ja sie nie spotkałam z podobnymi)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad na moim blogu w formie komentarza.